Pages

Tuesday, December 21, 2010

Di PJK...


1) Tengah je meng'remove' Games & Benda tah ape2 dari PC-PC PJK ni..tibe2 ade mesej masuk..Terus je baca...dia Mesej "Ni no baru saya"..Eh, sape laks ni..terpk2..tp cam tau je sape..so, tanye la..rupa2nye Asbow...betul la tekaan aku..setelah lama xmesej & jumpa..dia muncul smula..hehehee..siap suruh add dalam Facebook lagi...Ngeh2...(Saje je la 2..nk promote Album dia..hahahaa)
Tp, Best gak lagu2 dia ni..tu pon ekot telinga aku je la..telinga orang len xtau laks, ape komennye..hehehehe..Cayalah....Nk kuarkan Album kedua tu..tp Single la..hehehe...
2) Tibe2 je terase geram laks ngan dak2 PJK ni..sesuke hati je wat pasal..suke bukak 1 minit..lepas tu tutup...ape lagi, terus je la aku Locked PC...hahaha..Padan muka..Lepas tu, PC 19 yang xleh connect ngan PC kaunter laks...Aku cabut wayar Internet..terus je xleh bukak...Geram tol....huhuhu..

Erm, dah nk wat Hari Bengkel Hari Terbuka PJK..tp,pserta x memberangsangkan lagi...camne ni..huhuhu...sedih2..n ape perlu aku ngajar ni..xde preparation langsung la...huhuhu

** Tibe2 teringat member..lepas ni, cam nk wat blog berkaitan makanan laks la..best2 nye..Jalan2 cari Makan...Ngeh2..

No comments:

~InsyaAllah Ini Yang Terakhir~ <-- Dah tinggal Kenangan..huk2

Daisypath Friendship tickers

---Laguku--


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...