Pages

Tuesday, January 11, 2011

10.01.2011...Tragedi x d Undang


1stly, Aku g Alamtologi Sdn Bhd untuk interview kali ke2...tp, lepas je aku breakfast...bleh laks, org yang incharge tu takde...huhuu..tensen gilerz...Jam 10.30 terus bergerak ke Umah Mak Andak d Pulai Indah bersama Mus & Lisa...
Lepas borak2...rase nk Lunch..so, decide ke Taman Universiti..Makan di Kedai Pak Ali..Dah lama x makan cni..kenangan mase belajar UTM..still menggunakan konsep yang sama..jika dah bayar makanan akn d letakkan sudu plakstik..Still murah la gak..Aku makan Nasi + Ayam Goreng + Sayur + Keropok + Sambal Belacan + Limau Ais = RM4.80...Bagi Aku murah la gak...Lepas makan menuju ke Kedai Komputer Cyctech Taman U...
2ndly after membayar dari membeli barang di c2, aku di panggil oleh seseorang yang tidak di kenali.. "Siapa punya kete Exora"..Aku menjawab pertanyaan dia dan mengaku..kete tersebut kereta aku..semasa aku menuju ke kEreta tersebut, aku melihat kereta aku sedang di ketuk oleh empunya kereta Kancil JHP507..

Ini lah hasil yang telah di ketuk...Calar menyebbkan cat tertanggal.huhuhu

Pergh baran la gak tengok..tp, aku cool kan diri..n stat enjin kereta sambil menunggu kawan2 ku datang kepada ku...Sambil tu aku ambil gambar tmpt kereta ku d aniaya...selepas itu, aku dikejutkan dengan perkataan.."Cepatlah Ckit"..aku terus menggerakkan kereta aku kehadapan untuk memberi laluan kepada kereta tersebut..aku mengejar kereta tersebut..tapi, x ddapat d kesan...dengan keadaan menggigil menahan kemarahan..aku pergi ke Balai Polis Taman U untuk membuat laporan Polis kerana tidak berpuashati.
Lepas g ke Taman U..kena refer ke Balai Polis Taman Pulai Emas...Tapi, tersesat sampai ke Balai Polis Kempas..hehehe..Jam 3.00 Petang berada di Balai Polis Taman Pulai Emas..Banyak gile pintu dia..Bhgn Narkotik, jenayah dll..Kena jmpe dengan Sarja Che Asri..Tp, dia nk g ke Imegresen..so, kena tunggu...4.30 Petang baru dia sampai berjumpa dengan kami...bincang punye bincang..cari punye cari..rupa2nya pemilik kenderaan itu adalah d miliki oleh Cikgu Lijah..
11.01.2011
Telah pergi ke rumah cikgu Lijah untuk meminta ganti rugi dan explanation...Kereta itu telah di bawa oleh menantu beliau yg bekerja sebagai Pegawai Kastam...(erm..camni ke perangai Kastam)...ish2..last2 dapat RM100...so, lepas gaji la baru leh betulkan kot..huhuhuhu
Hope ade lah job tambahan..leh ar ganti benda2 tu...huhuhu..~Amin~...

No comments:

~InsyaAllah Ini Yang Terakhir~ <-- Dah tinggal Kenangan..huk2

Daisypath Friendship tickers

---Laguku--


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...