Pages

Sunday, February 13, 2011

....Macam-macam Hal....

Bismillah...pembuka bicara pada petang ini...
Penin saya dengan banyak benda yang remeh temeh tapi di anggap benda yang penting kot....
Sampai report Polis tu...Perghhhh....
(Ko ingat Polis nak layan benda remeh camtu ker)
Aku yang kete kena ketuk pon..Polis cakap kes kecik...n leh Steady Meady je aku..
Xtau la kalo jadi kat ko....Pelik sungguh orang2 ni..
Utara cite macam ni....Selatan cite macam ni...
Penin tol la...
Erm..ni la orang bile pk dia memang bagus, perfect dan Bos...
Lebih baik aku jaga rumahtangga aku...dari bz body ngan rumahtangga orang len...hehehehhe...

2 comments:

LiSaSuKe's said...

awak jangan...~ saye nak wat aduan rakyat nih...

Adik As said...

Wat la..ingt saya heran ke...(^_^)

~InsyaAllah Ini Yang Terakhir~ <-- Dah tinggal Kenangan..huk2

Daisypath Friendship tickers

---Laguku--


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...