Pages

Monday, October 24, 2011

19102011 <-- Tarikh BermakNa

Tarikh ini mengingatkan aku kepada Arwah Ayahandaku tersayang iaitu Md Saidak Bin Jumak...Genap 7tahun dia meninggalkan kami... Banyak kenangan bersamanya..paling aku x lpe tentang dia adalah masakan yang sedap-sedap..sebab tu badan macam ni..hik2..lagi2 kalo cuti sem semasa diploma..bangun je tido, smua dah ciap..kdang2 bangun jam 11 pagi sbb biasala bile dah balik umah kan...bgn lewat..mandi2 lps tu makan..petang makan lagi..mee gorng, mee bandung or tahu goreng..nyum2..tp, smua kenangan..xsempt untuk belajar masak darinya..makcik2 aku je dah amik ilmu2 ckit dari dia..huhuhu...Sayang Ayah....Erm, kalo nk tau..aku la yang mula2 panggil nama ayah..dulu2..along, abg ngah n kak anja smua panggil abah..lepas tu, aku stat panggil Ayah, dah ekot smpai la dia meninggal dunia pada 19102004 (Selasa) Bersamaan 6 Ramadhan...Kami berharap semoga Rohnya di tempatkan bersama orang-orang yang beriman...~Amin~..

Citer kedua adalah Kucing ku Jambul yang telah diberi oleh Lisa telah beranak..Ada 4 ekor anak dia..3 warna oren seperti bulunya..sekor hitam macam Ucuk..COmel2 anak dia..yang anak2 sekarang pon dah besar2..bak kata Odda, dah bujang2...Kucen2 ni la tempat aku bermain..yelah.,aku kan dok ngan Mum aku je..takde budak2...tp, best..bak kate Mum laks.."Adik2 bulu2 ko la ko wat gaduh n maen"..hik2..mmg geram ngan diorang..dh besar2 n berat..hik2

Peristiwa yang terakhir laks, merujuk kepada kebahagiaanku..Ku harap kali kami Bahagia hingga Akhir Hayat...Kami declare secara rasmi pada tanggal 19102011 bersamaan lebh kurang 4am di chat room YM..walaupon kami baru shaja berkenalan n baru je sekali berjmpe... tapi ape yang kurasa seperti dah lama aku kenal dia..di tambah lagi dengan dia mengenali Ex aku n Cousin2 aku..hik2..Semoga kasih sayang antara kami tidak akan luntur hingga akhir hayat,...(^_^).,..~amin~.. Kami Plan untuk berkahwin pada Nov 2013..Tapi, kalo jodoh kami awal..InsyaAllah cepat la....Tol x En HH...Hik2..Sekarang ni, masing2 mmperbaiki dan menambah baikkan diri masing2 dari segi Ilmu dll..."Semoga dia Insan Terakhir untuk aku"..~Amin~(^_^)...

No comments:

~InsyaAllah Ini Yang Terakhir~ <-- Dah tinggal Kenangan..huk2

Daisypath Friendship tickers

---Laguku--


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...