Pages

Thursday, February 16, 2012

Kesiannya..huk2

Assalamualaikum Pembuka bicara...

Macam mana nak mula bicara ini...Yang pasti, terasa kesian sangat n x tau dah nk cakap..
Actually, gurl ni, tunang ngan lelaki yang dulu kawan kepada my Ex Army tu..
Gurl ni lawa n bekerjaya dah jadi Nurse kat IJN lagi...
Memang suke sangat ngan dia..yelah dah tunang tahun lepas..
Ekot perancangan nk kawen Mac 2012 ni..tp...
hajat mereka tidak kesampaian kerana putus di tengah jalan..
tp, mmg cool la gurl ni..siap cakp..diorg xde jodoh dan bukan salah sesiapa..
Selalu mengikuti gambar diaorg ni..sebb sweet couple..
yelah sorang Nurse ..sorang lagi Army Officer...
Frenz FB ngan gurl ni bkn yang lelaki ni..hik2..

Bile pk2 smula...kalo dah Allah tentukan dia bukan Jodoh kita,..nk wat camne kan..
Aku takot sangat kalo benda tu berlaku pada aku...
so, lebih baik tunang kejap je kan...means dalam setengah jam ke...or x smpai sehari..
hik2..lepas tu terus nikah...lalallalala...gatal sungguhkan aku ni..
Skang ni memang pk lah pasal kawen,...Yelah umur dah 28 thn 6bln..hik2..
tapi ,Jodoh lom smpai kan..sape lah nak minang aku erk...
Tapi??bersediakah aku?? rase nk kawen..tp, lom bersedia...
camne erk..hik2..takotla kan nk pikul tanggungjawab...
But im try do the best for preparation on My Wedding Coming Soon (x tau thn bile..hik2)....

Hope time hari jadiku bersamaan 29 Tahun akan adelah sang Jejaka melamarku menjadi 
Isterinya...~Amin~
(^_____________________^)



No comments:

~InsyaAllah Ini Yang Terakhir~ <-- Dah tinggal Kenangan..huk2

Daisypath Friendship tickers

---Laguku--


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...