Pages

Sunday, February 24, 2013

The End Story...


Salam.. Pembuka Bicara
19 Feb 2013.. Berakhir segalanya
Aku sendiri tak tau apa salah aku..
dia buat aku begini tanpa penjelasan..
Biar la..malas aku nk memikirkan segalanya lagi..
Yang aku tahu..
aku dah bg hadiah kt dia..
1st time..tu
ku harap dia suke dengan hadiah x seberapa tu...
kalo awak nk tau..
sy pon ade macam hadiah sy bg awak tu..
cume, sy versi permpuan la..
awak versi lelaki..
mase tu gedik2 je beli..
ingtkan sy leh bg by hand dengan awak..
tp, terpaksa gak bg melalui kawan awak...
Thanks 'Ijul' sebbab sudi menjadi tukang hantar utk hadiah tu..
X yah la bersedih lagi kan..hik2..
nak cite 19hb gak menjadi titik kegembiraan bg ku..
kerana...
"Tengok Bola kat Stadium Larkin, JDT vs Lions "..
g ke sana ngan along, abg ngah n abg ariff..
best sgt..1st time tu..
xtau nk cakap best tu macam mane..
x rase sedih langsung..
gembira je..smpai sakit ank tekak..
risau je hujan,..
Alhamdulillah..cuaca ok.. 
tu je kot.. kat bawah 2 gambar mengenai tarikh ini...
(^_^)






No comments:

~InsyaAllah Ini Yang Terakhir~ <-- Dah tinggal Kenangan..huk2

Daisypath Friendship tickers

---Laguku--


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...