Pages

Monday, July 16, 2012

Aku Bukan Pengurus yang Baik?

Adakah Aku Bukan Pengurus yang baik..
Sedih gile sangat-sangat..huhuhu
Rase macam nk benti je kerja...
Terasa Down sangat-sangat..
Aku ni garang sangat ke?
Sampai AM tak mau nk cakap ape2?
Dengan org len leh laks ko cakap..
Erm...
Kalo x paham, x reti n xpuas hati..
bagitau je aku..aku bukan seorang yang xleh menerima teguran
aku bukan seorang yang Selfish..
Memang aku rasa bahagia bila aku kija seorang..
tak tau nape..
aku rasa apa yang aku bg kat dia..
bukan jenis arahan, tetapi ape yang perlu dia tau apa tugas-tugas dia..
Erm..adakah ayat ni amat melampau bagi dia?
" Jika terdapat pertanyaan, cadangan atau tidak kepuasan hati, sila emel kepada akak. Akak sedia menjawab segalanya. Ini kerana kita bekerja di Pusat Jalur Lebar Komuniti (PJK) bukan di Cyber Café (CC). Oleh itu, sila ikut arahan dan bertanggungjawablah di atas kerja yang diberikan."
Aku berharap orang2 luar yang mengenali dia..
tolong la jangan mengajar benda2 yang x betul
terutama cuti atau pon dari segi kedatangan..
tolonglah bagitau dia..
"tanye lah ko nye pengurus"...
kalo korang yang mempengaruhi dia dan rasa hebat sangat...
g la jadi pengurus dia..
senang kan..puas hati aku..baru ko tau dia wat kija camne..
takkan semua aku nk bg arahan..
tp, ko x wat gak kan...
takkan semua aku nk tolong ingtkan..
tp ko wat xtau gakkan..
takkan aku nk wat sorang2...
lebih baik aku kija sorang2..
Portal?? dah wat ke?? tu pon aku wat ckit..
tp ko, dah blaja pon x update..ape kes?
tu la..kan ..bile jadi pengurus semua kena tau n wat..
lebih baik jadi AM..senang..xyah pk tu semua..
aku tujukan pada dia saje..aku bukan cakp AM yang len x ok..
huhuhuhu..
tolonglah,..aku dah tak tau ape nk buat dengan ko...
harap2 lepas ni ade kursus yang akan menyedarkan ko...
Tanggungjawab ko sebagai AM..
aku berharap sangat ko akan sedar
dan berkomunikasi la ngan aku
aku x pernh pon anggap ade jurang...
sbb aku wat semua kerja..
dan aku aku anggap ko rakan sekerja..
bukan bos or kuli..
...Aku Yang Tensen...
 


No comments:

~InsyaAllah Ini Yang Terakhir~ <-- Dah tinggal Kenangan..huk2

Daisypath Friendship tickers

---Laguku--


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...